domenica 13 marzo 2011

Pokój synka

Pokój dziecka. Temat rzeka, ba, ocean. Nieprzebrane inspiracje, szalone pomysły, zanurzenie się w fatazjach z dzieciństwa (pirackie statki, domki na drzewie), ale i aspekt praktyczny, bicie się z myślami o umykających latach i o tym , jak szybko dzieci dojrzewają, jak zmieniają się ich zainteresowania i gust.

Pokój synka jest dziwaczny, bez okien ściennych, za to ma okno w suficie, schodki prowadzą na mały podeścik z widokiem na klatkę schodową (!), jak mówił Obelix "ci Rzymianie są szaleni". Rzeczywiście dom jest bardzo stary, a zaraz obok mamy wykopalisko archeologiczne, cudnej urody łaźnie rzymskie, więc coś jest na rzeczy. Wracając do wspomnanego pokoju, zastaliśmy go tak..
Po długich namysłach na ścianach pojawił się limonkowy kolor, a meble miały być jasne i proste. Od razu wiedziałam, że pokój nie będzie tematyczny, żadne tam samochodziki, kolejki czy Kubusie Puchatki, ale że będzie zwyczajnie, kolorowo, wesoło i jasno. Wyszło tak..

Łóżeczko naszego 14 miesięcznego brzdąca, gdyby ktoś się nad tym zastanawiał, jest jeszcze w naszej sypialni, dla wygody, naszej. Jest jeszcze duża szafa naprzeciwko tej ściany, i coś jeszcze, ale o tym następnym razem. Natomiast o niektórych drobiazgach z pokoju synka będą osobne wpisy, oj jak zacznę, to my chyba z tego pokoju nie wyjdziemy do lipca..

7 commenti:

decomarta ha detto...

Jestem za! Lekko i przyjemnie. Też nie jestem za oklepanymi kubusiami itp. Primo, bo to oklepane, secundo, bo jak się dziecku odmieni to co wtedy?
:D
"Ci Rzymianie są szaleni!" :D
Stanowisko archeologiczne i łaźnie obok???? Ależ masz super!!!!

decomarta ha detto...

Ja jeszcze odnośnie postu "Element przypadkowości". Masz stuprocentową rację, że by napisać coś sensownego w komentarzu, należy mieć chwilę czasu, przemyśleć, zagłębić się. Nie ma sensu iść w ilość.

Iwona ha detto...

Witaj Marto!Przy takich komentarzach ilosc przeradza sie w jakosc ;) Pozdrawiam cieplo.

Karola Witczak ha detto...

Iwonko, jak cudownie wiedzieć, że masz bloga! Będę Was często odwiedzać! Ściskam serdecznie!

Iwona ha detto...

Karolciu, bedzie mi bardzo milo:)) Serdecznosci prawie wiosenne sle!

ivon777 ha detto...

Pokój bardzo mi się podoba, jego architektura urzeka, te schodki , półka w ścianie i moje ukochane cegiełki.... Piękna podłoga... Klimat spokoju , bezpieczeństwa i pola do zabawy Czego chcieć więcej ?
Pozdrawiam serdecznie

Iwona ha detto...

Iwonko, cieszę się, że Ci się podoba. No właśnie jestem zakochana w kolorze parkietu! Wcześniej miałam wybielone deski, ale teraz odkryłam, że wolę cieplejsze kilmaty. Uściski.