giovedì 17 marzo 2011

Oto jest szafa

Szafa jaka jest, każdy widzi. Ikea. Zwykła, prosta i przede wszystkim baaardzo pojemna. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię jak ktoś zamieszcza zdjęcia swoich biblioteczek, szaf, szafeczek i szuflad, otwartych, uzewnętrznionych. Muszę bowiem coś wyznać (wyobraźcie sobie teraz, że siedzimy w kręgu w jakiejś wynajętej sali i właśnie wstaję z miejsca, zbieram się w sobie i...) otóż jestem maniakalnym układaczem, i dodaje mi sił fakt, iż jest nas więcej. Poza układaniem, bardzo, ale to bardzo, lubię patrzeć na zorganizowane przestrzenie u innych. Także tak. Jeśli komuś o tym powiecie, to się wyprę. Niżej szafa w wydaniu skromnym i dyskretnym, oraz w wydaniu bezwstydnie rozwartym na oścież.

Nad szafą zaś ciekawostka, o której wspomniałam poprzednio, wejście na strych! Ale strych taki, że aż strach, więc powstrzymam się ze zdjęciami. W każdym razie, robi się, i nie omieszkam podzielić się rezultatami .

cdn..

2 commenti:

ivon777 ha detto...

No proszę - to spotkały się dwie Iwony, które ułożą wszystko i wszystkim (;
Ja mam dokładnie tak jak TY z tym układaniem. Spełniam się w tym temacie w domu i przy aptecznych półkach i szufladkach.
Szafa bardzo pojemna i dobrze zagospodarowana (:
Czekam cierpliwie na odsłonę strychu . Uściski wiosenne załączam

Iwona ha detto...

Porządek musi być! Zazdroszczę tych szufladek aptecznych do porządkowania;)) Nie chcę dorabiać teorii, ale jak tak człowiek sobie poukłada, to i w środku coś mu sie tam porządkuje. Strych czeka na lepszą pogodę..i przypływ sił witalnych. Ściskam serdecznie!